Johanna Andersson

Ansiktsmask och hårinpackning

Har nyss tagit en dusch och haft ansiktsmask och hårinpackning så nu känner jag mig fräschare än innan. Idag har jag ridit som ni redan vet och sen har jag kollat på världscupen i ungefär 3 timmar.

#1 - WhoIsThis

awesome

#2 - Josefine ♔

Sv: Hihi åh tack!:D

#3 - F E L I C I A

så mysigt :))

#4 - anna

åh va sugen ja blev på å göra hårinpackning å ansiktsmask nu :P

#5 - Alva

Sv; Haha :) Jag svarar på kommentarer !:) Haft en bra dag då?

#6 - Juliaa

sv: nej men vad kul:D hur ska no fora vborg då?:)

#7 - Emelie

sv; Haha ja, det händer mig en del :(

#8 - felicia

Härligt :)

#9 - felicia

Sv: ja :)

#10 - Juliaa

Sv; okej samma här :D

#11 - Ida ♥

Sv: Tusen tusen tack!! :D kram

#12 - Fanny

sv: varsågod:) allt bra med dig?:D

#13 - Lifeaslina.webblogg.se

- Tack, visst är de! :)

#14 - ☆Z I N J A☆

mys

#15 - Fanny

sv: härligt! jadå bara finfint;)

#16 - jen

vitchoklad?? aldrig sett förut, luktade den gott?:)

#17 - Madelene

Skönt med lite "hemma spa" ;)

#18 - whoisthis

mysmyssssss

#19 - Clara

åhhhhhh, nu blev ja jättesugen på att pyssla om mej själv!

#20 - M A T I L D A ♥

sv. den luktar riktigt gott ! :D
KRAM

#21 - Sarah Persson

Den där masken vill man bara äta upp!

#22 - Alva - hästblogg

Sv; Jorå: D Vad görs då?

#23 - anna

ja verkligen :)

göru då?

#24 - Thea

Kollade också på världscupen! Så himla spännande!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

#25 - Ida

Vad härligt!

#26 - Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Den där hårinpackningen är riktigt bra :)

#27 - ♫♪ sandra

nice!

#28 - liborius

åh härligt:)

#29 - Jeanette

Härligt med ansiktsmask och hårinpackning :)