Johanna Andersson

frukt till frulle
Godmorgon! Är hemma från skolan idag igen för huvudvärken sitter i fortfarande. Men imorgon ska jag till skolan för annars missar jag för mycket..
Gick nyss ner till köket och gjorde lite frukost till mig och nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av pretty little liars, kram! 
#1 - Cajsa Lindahl

göres sötnos?

#2 - J O Y ▲

Åh så gott!

#3 - patricia

gott!

#4 - Cajsa Lindahl

ska skriva ett inlägg..:)

#5 - Cajsa Lindahl

det va det inlägget jag skulle skriva..;-) uppe nu! :D

#6 - Cajsa Lindahl

hihi thanks...^^ jag är nöjd med köpen.:P

#7 - Cajsa Lindahl

hehe.. :P men mamma påpeka att jag inte har råd...det värsta är att hon har rätt..xD

#8 - ♫♪ sandra T

gott!

#9 - Cajsa Lindahl

hehehe..xD

#10 - Othilia Li

Söt blogg!

#11 - Svea

Jättefin blogg :)

#12 - Liborius

mums!

#13 - Bodypalace

Aldrig fel med lite frukt, funkar all the time :D

#14 - Andrea

Åhh gott!! :)

#15 - julia

Så gott!

#16 - sanna

såg väldigt gott ut. hoppas du mår bättre :)

#17 - J O Y ▲

sv: Ja men visst är det!

#18 - S I L V E R S T J E R N A

gott!

#19 - Svea

Sv : Varsågod ! Hur har du det då ??