Johanna Andersson

blåbärspaj
Har precis bakat en supergod blåbärspaj, första gången jag gjorde paj! Nu ska jag äta och kolla på det nya avsnittet av pretty little liars, ha en bra kväll. 
#1 - Sanna

Men åååh så gott! :D nu blir man ju rakt sugen...

Sv: Tack så jättemycket fina du! Kram!! :)

#2 - Cajsa

inget. ska bara dega.

#3 - Cajsa

tackar. :)
själv då?

#4 - Sanna

Sv: Ja det kan jag tänka mig att det var! :D Kram!

#5 - Cajsa

hihihi ok... :P

#6 - madeleine

åh men gud va gott!

- tack finis :)

#7 - ☆Z I N J A☆

GE MIG!

#8 - I D A ♥☺

Åh gott!

Sv: hihi ja det är jättegott :D

#9 - Filippa

Fin blogg!:)
allt bra?

#10 - Emma

sv; ja, flera gånger :) bor typ 15 min ifrån Isaberg :)

#11 - ladies.webblogg.se

Åh, ser himla gott ut! :)

Åh, vad kul! Har du tävlat i det länge? :)

#12 - Emma

Gud vad gott det ser ut & fin blogg du har :)

#13 - M O A

SV: Okej jag blev nr 13, vad blev du för nr? :)

ÅH GOTTTT

#14 - Liborius

men åh vad gott!!:)

#15 - Meia Lindholm

Ser gott ut juuuuu!!! xD
Var den god?

#16 - Malva Nyström

- man blir helt beroende (:

#17 - Sara - Mamma till Nova&Levin

Tack ska du ha! Javisst är hon fin! :-)

#18 - J E N N I F E R | FOTO

ser mumsigt ut! :)

#19 - Fannie

Haha ja jag tror jag vet vem du menar! ;)

#20 - Elin

Ser jättegott ut, Kram <3

#21 - Josefine Johansson

åh vad gott! vill åxå ha! :)

#22 - 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Gott det såg ut! :)

#23 - ♫♪ sandra T

gott!

#24 - Shan

Sv: Tack!

Guud vad gott med blåbärspaj! Fin bild! :D

#25 - S I L V E R S T J E R N A

gott! :D