Johanna Andersson

Lång dag
Började med att jag gick upp vid nio för att duscha och sen åka till gymnasiemässan. Kollade runt på linjerna och försökte få reda på vad de innehöll osv. Just nu lutar det åt att gå ekonomi på stagg. Men det kan ju ändras...
Gymnasiemässan slutade klockan två och då åkte jag hem och kollade på serier en stund. Sen åkte jag till Chucky och red ett pass i paddocken. Gick jätte bra, vi körde ett markarbetes pass med galoppbommar. Han var lugn och lyssnade bra på mig även fast han hade fått vila i tre dagar. Efter jag ridit smörjde jag hans hovar och klippte hans man som var alldeles för lång. Kom hem efter tre timmar och fortsatte kolla serie, helt fasst för glee nu!
#1 - Josefine Andersson

FINIS

Ville förästen bara påminna (eftersom att du tidigare varit med) att det finns en ny omgång "Veckans favvo" uppe! :D
KRAM