Johanna Andersson

nya naglar
Nu när jag inte ska jag jobba på ett tag så kan jag passa på att äntligen fixa mina naglar. Perfekt att kunna ha det lite fixat inför nyår!
Detta är vad jag använde mig av. Ett silvrigt naglack (och Isadoras naglack är dom bästa enligt mig då dom har lite större "borste") och när naglacket hade torkat klistrade jag på nail stickers över hela nageln. Sen fick man självklart klippa och fila till det så man fick till formen efter just sin nagel.
Så blev resultatet! Liknar lite som folie man kan ha över mat enligt mig, men det är ju min åsikt.
Ber om ursäkt över mina väldigt torra fingrar och nagelband som ni får skåda på dessa bilder. Men det är ganska naturligt och vanligt nu när det är så kallt. Dock var det först nu jag faktiskt märkte att dom var så pass torra. 
#1 - Carro

Åh så snygga! :)