Johanna Andersson

En månad försent
Hade inga direkta nyårslöften när det blev nytt år för en månad sen så tänkte att jag kommer göra några löften att hålla nu inför nästa månad istället! Ska också försöka hålla varenda löfte. Känns lite efterblivet men varför inte?
Detta är mina löften iallafall:

- få upp kondisen och jogga minst 2 gånger i veckan. Att bara motionera mer hjälper ju, så varför inte t.ex cykla istället för att ta bilen?

- ta större ansvar för skolan. Just nu har jag varit riktigt skoltrött ett tag, men nu ska det bli bättre. 

- sluta se det negativa i det mesta, alltså vara mer positiv. Ni kanske har märkt att jag ofta ser ner på grejer och neggar mycket, och hur kul är det? Skärpning nu. 

- vara nyttig och inte äta en massa skräpmat. Äter aldrig godis, chips, läsk och sånna saker ändå eftersom jag inte tycker det är gott. Men onyttig mat och efterätter är jag ganska bra på att äta, så det ska det bli ändring på!
#1 - milina.blogg.se

härligt :)

#2 - malin

vill också få upp kondisen lite =)