Johanna Andersson

Bra måndag
Efter skolan gick jag och Nah på stan en stund, sen hängde hon med mig hem. Mysigt att få umgås med henne igen faktiskt. 
Sen åkte jag till stallet och var sjukt taggad på att trimma mina hästar i ridhuset. Men när jag kom dit så var det bokat och det regnade och har regnat hela dagen även idag så paddocken var som en pool. Alltså riktigt blöt, lerig och äcklig. Alltså inget alternativ att rida i för mig. Så det blev att jag skrittade ut båda istället. Sen fixade jag allt som skulle fixas och hästarna fick på sig torra mysiga täcken på sig. Dom gör mig på så himla bra humör dom där små individerna! 
Efter stallet duschade jag lite snabbt och sen cyklade jag till Sara för att umgås med henne. Kom hem för en stund sen och nu ska jag snart sova. 
Har haft en ganska bra måndag i övrigt trots det äckliga vädret!