Johanna Andersson

Äntligen slut
Äntligen är denna dagen snart slut! Har varit sjukt jobbig dag faktiskt. Vaknade tidigt och pluggade från ca halv 9 till halv två. Och sedan tog jag bussen in till skolan och gjorde mina två prov. Kände att jag var sjukt seg efter att jag var ute i solen i några timmar. 
Efter proven åkte jag till jobbet och det var sjukt stressigt. Jag jobbade dåligt och kände hur jag bara blev segare. 
Efter jobbet åkte jag till stallet och gick en promenad med mina hästar. Avslutar nu dagen med sista avsnittet av ex on the beach. 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Usch så jobbigt, hoppas den här dagen blir bättre! :)

#2 - N

Vilken underbar bild!

#3 - Matilda

så bra serie :)

#4 - Marie

Det låter som du hade en tuff dag:( Men en bra avslutning med hästpromenad:) Jag önskar dig en trevlig lördag!

#5 - sara

Såå fina! :)