Johanna Andersson

Sista nationella
Nu har jag äntligen gjort alla de nationella proven! Gjorde muntliga i matte nyss och det gick helt okej. Är inte jättenöjd med min insats men skitsamma känner jag nu. Vill bara ha sommarlov men har fem prov kvar att göra. 
Fick sluta efter att jag gjort matten så är påväg hem nu. Tänkte att jag ska hinna rida innan jag börjar jobba vid fyra. Jobbar till tio ikväll så det lär bli en rätt jobbig dag. 
Egentligen var det tänkt att jag skulle låta hästarna vila idag, men de var så på tårna igår och behöver göra av med all överenergi som de har just nu. Så uteritt i skogen är det som jag tänkt. 
#1 - MALIN

Så skönt när nationella är över! Hoppas det går/gick bra för dig!

#2 - MATILDA ROSQVIST

Åh vad härligt :)

#3 - Celine

Så himla skönt att ha det bortgjort nu!