Johanna Andersson

nya saker till mitt sminkbord
För några dagar sedan var jag och mamma på ikea och handlade lite nya grejer, bland annat nya saker till mitt sminkbord. Köpte mig ett sminkbord för inte så länge sen då jag kände att sminket inte längre kan ligga i garderoben och damma. Tycker att det är snyggast om det visas upp och syns!
Det jag verkligen behövde var något att lägga mina sminkborstar i, så jag köpte en hållare eller vad man ska säga. Det ska vara ljus i dem egentligen, men de funkar lika bra till sminkborstar. 
En annan sak jag behövde väldigt mycket var en liten spegel så jag kan se på nära håll när jag lägger t.ex eyeliner då sminkbordets spegel blir för långt bort. 
Tycker att det hela blev rätt fint och det passade in väldigt bra! Nu är det bara en mer passande stol som saknas.
#1 - Martina Holmback

Fina och bra saker.
Blev ju jätte fint