Johanna Andersson

Fredagen
Blev ingen bloggning igår då jag var rätt upptagen med att göra andra saker. Började med att jag tog en lång sovmorgon så jag verkligen var utvilad. Åkte sedan till stallet och red ut på Farinelli i regnet. Han blev rädd för lite olika saker och ville inte gå fram vid olika tillfällen i början men när vi hade ridit en stund så var det helt lugnt. Kan fortfarande inte rida ut själv men det går framåt för varje gång och jag vet att det snart kommer gå! Han ska bara vänja sig och sluta se farorna i det mesta. Efter jag hade ridit så klippte jag även hans man. Den hade blivit rätt lång så det var dags. Det ska vara välklippt tycker jag. 
 
Efter stallet så duschade jag och åkte sedan till Julia. Det är inte ofta vi umgås så det var riktigt kul att få kunna vara med henne igen. Egentligen gjorde vi inget särskilt utan snackade mest och myste med hennes nya nakenkatt. Riktigt cool var den!