Johanna Andersson

Mitt sminkbord är från...
Fick en fråga om vart jag köpt min spegel som är på bilden nedan....
Spegeln sitter ihop med ett sminkbord som jag köpte för några månader sedan. Sminkbordet hittar ni HÄR eller på Ikea och det kostar 1995 kronor. 
 
Tycker det är så himla smidigt och skönt att ha ett sminkbord. Innan förvarade jag allt mitt smink på en bokhylla och i min necessär. Sedan stod jag upp och sminkade mig framför badrumsspegeln varje morgon. Det var inte alls lika bekvämt om jag jämför med hur jag har det nu. Nu kan jag sätta mig ner vid sminkbordet samtidigt som jag har allt mitt smink framför mig. Det blir så himla mycket bättre. Bara positiva grejer med ett sminkbord! Men en viktig sak är att man har riktigt bra ljus så att man ser ordentligt, för annars blir det ingen snygg make up ;)
Såhär ser mitt sminkbord ut om ni har missat det: