Johanna Andersson

Plugg....

"Jag måste plugga" är nog en mening som jag inte har en aning om hur många gånger jag har sagt den senaste tiden. Vet inte vad som är så svårt egentligen, men jag kan verkligen inte komma igång. När jag väl tar tag i plugget så är det inga problem att jobba med det. Däremot har jag svårt att ta mig tiden till att sätta mig ner och verkligen plugga. Har ni samma problem? Och till er som har riktigt lätt för att plugga det de ska plugga på, jag avundar er!

I morse gick jag på en lektion och sedan åkte jag hem. Åkte till stallet, gick en powerwalk och har postat ett paket. Lite gjort har jag fått, men det är fortfarande plugget som väntar på mig... Jag ska ta tag i det! Men just nu är jag supertrött så ska bara vila en stund hihi. Puss!

#1 - Ida Lindborg ♡

usch har med så mycket plugg, man får kämpa!