Johanna Andersson

Glitter

Wow vad butiken Glitter har lyfts i mina ögon. Var inne i butiken idag, och innan när jag har varit där har jag ibland tyckt att Glitter anpassar sig mest till yngre barn och ungdomar och jag kände mig för gammal, om man kan säga så, för att handla där. Men nu har jag helt och hållet ändrat uppfattning då butiken istället var fylld med moderna och stilrena smycken som strasschokers, armband, partyörhängen, ringar och halsband. Hela Glitter var fylld av fantastiskt fina smycken och jag blev helt förälskad i många av dem då jag verkligen älskar smycken som det glittrar om och som sticker ut och syns i mängden! Jag kommer inom snar framtid handla smycken från Glitter och ett tips är att köpa deras smycken till familj eller vänner då det skulle vara riktigt fina julklappar!