Johanna Andersson

Ledig torsdag

Hejsan allihopa! Tycker det ser ut som att det är kallt utomhus då det är fullt av frost på marken, bilrutor som behöver skrapas och en glittrande asfalt. Dock vet jag inte då jag har hållt mig inne hela förmiddagen. Är nämligen ledig från skolan idag då det är frivilliga lektioner så jag behöver inte ta mig ut ur huset riktigt än. Hur skönt är inte det egentligen? Behövde verkligen lite ledig tid till att bara plugga på allt som ska pluggas på.

Har en inlämning imorgon som ska göras klart och sedan har jag en lite större inlämning tills på söndag. Nästa vecka erbjuds det ett prov i psykologi och ett tal som ska ha skrivits klart. Efter det är allt plugg äntligen över i några veckor! Som jag har längtat. Och när allt detta är över så slipper blogginläggen som handlar om min vardag vara så enformiga. Puss!