Johanna Andersson

So this is christmas?

Hej på er! Idag är det en riktigt pluggdag med söndagsångest så det skriker om det. Jag bestämde mig för att lägga hela denna dagen på att plugga. Har väldigt mycket nu de sista två veckorna i skolan så det gäller att jag verkligen fokuserar och prioriterar vad jag behöver göra och inte göra. Jag har egentligen inte så svårt för att lägga upp i vilken ordning jag ska plugga på saker. Det är mer att jag är för lat för att få något gjort. Men men.. Jag tar tag i sakerna och biter ihop, om 11 dagar tar jag ju faktiskt jullov!

Föresten, det är ju tredje advent idag! Endast en söndag kvar nu innan jul och bara tanken av advent ger mig lyckokänslor då jag verkligen älskar denna högtid. Däremot hade jag gärna haft snö och minusgrader för att få en riktig julkänsla, men vem vet. Snön kanske hinner komma framåt jul. Nu öser istället regnet ner, men jag håller mig inomhus med doftljus och min mysiga ljusslinga tänd för att komma i bästa stämning. 

#1 - Ida Lindborg ♡

vad duktigt av dig!!

#2 - Martina Holmback

Advent är verkligen mysigt.

Och hoppas det gick bra med allt pluggande.

#3 - Martina Holmback

Advent är verkligen mysigt.

Och hoppas det gick bra med allt pluggande.