Johanna Andersson

Träningsvärk

Idag känner jag verkligen träningsvärk i mina ben. Gymmade igår och tränade benen väldigt mycket. Testade Friskis och Svettis igår och blev positivt överraskad. Stort, bra luft, stort utbud osv. Skulle väldigt gärna börja gymma där, men få se efter ifall jag har tiden till det. 

I morse tog jag och Ali en powerwalk innan frukost. Var jätteskönt att röra lite på sig direkt på morgonen. Man blir verkligen mycket piggare. 

Snart ska jag åka till stallet. Får se hur mycket jag hinner göra där idag, men eventuellt får Frallan vila eller så går jag ut och går med honom. Efter stallet ska jag vidare till jobbet. Börjar klockan fyra och jobbar till stängning idag igen. Slutar alltså runt elva tiden ikväll. Men det är roligt tycker jag! Lär mig mycket nytt under stängningarna eftersom jag inte har haft det så mycket.