Johanna Andersson

NYTT
Jag hade bara en lektion idag i skolan vilket var grymt skönt då jag verkligen var trött och inte på jättebra humör. Ali hade sammanträffningsvis också bara en lektion och då bestämde vi oss för att åka till modehuset och shoppa lite. Jag var ute efter lite julklappar då jag tycker att det börjar bli dags för att börja köpa det. Utöver julklapparna hittade jag även lite saker till mig själv, och gissa vad... Jag hittade min nyårsklänning! Har varit 100% säker på att jag skulle beställa en klänning, men det fanns faktiskt riktigt snygga som föll mig i smaken i butikerna här hemma. Men min nyårsklänning kommer jag visa er i ett inlägg senare, nu till det jag köpte!
Choker från Gina Tricot, ni hittar den HÄR för 129 kronor. De vanliga chokerna har jag inte fallit för speciellt mycket, men när jag såg denna strasschokern kunde jag verkligen inte låta bli. Den glittrar så fint och kommer matchas ursnyggt tillsammans med en snygg klänning. 
 
Isadora Eye Shadow Palette från Kicks. Ni hittar den HÄR för 179 kronor. Testade den silvriga ögonskuggan längst till vänster i butiken och jag kunde verkligen inte låta bli att köpa denna palett. Glittrar riktigt fint och de ska sitta kvar väldigt länge.