Johanna Andersson

kocktävling
Hej allihopa! Idag i skolan fick jag tillbaka mitt so prov och på det fick jag B. Precis det jag satsade på så jag är jätte nöjd med det. Sista lektionen hade jag hemkunskap och då hade vi kocktävling. Jag och Nah gjorde rullader med klyftpotatis, brunsås och sallad. Vi hade aldrig gjort det innan och vi hade knappt något recept att gå efter men vi vann ändå! Maten blev så himla god också, sjukt grymma vi var!
#1 - Juliaa

Åh tack!:)

#2 - ☆Z I N J A☆

åh mums!
grattis till vinsten

#3 - marina

sv. Så lite så. :)

#4 - F E L I C I A

åh va kul! Grattis :)

#5 - Sarah Persson

Det är sådär med mig :)

#6 - ♫♪ sandra

ser gott ut!

#7 - Lifeaslina.webblogg.se

- Tack!

Gott det ser ut^^

#8 - Sofia

jättefin blogg!

#9 - Jeanette

sv: Det kan jag förstå :) Ibland är det riktigt skönt att ta hand om sig sjäkv och lyxa till det med sådana produkter.

#10 - Ida ♥

Sv: hihi! :D

#11 - Alva

Sv; Mysigt :) Haft en bra dag? :D

#12 - moaa

Men goootttt

#13 - liborius

goott:D

#14 - FlizanLizan

sv: haha okej :P
allt bra med dig? :)

#15 - Josefine Johansson

Gott det ser ut att vara!

#16 - KassandraPalma

åh så gott!!

#17 - Sara - Mamma till Nova&Levin

Göra idag? =D

#18 - WhoIsThis

smarrigt

#19 - Julia

ser gott ut ^^
sv: hhaha okej , låter bra ;)
allt bra?

#20 - Berta K

Vad kul att ni vann :)

Har du gjort något speciellt idag? :)

#21 - s i m o n e

det ser asgott ut :)
var det svårt att göra? :)