Johanna Andersson

min torsdag
Hej allihopa! Ikväll så har jag haft grönt kort kurs i tre timmar så jag har inte haft tid att blogga tidigare än nu. Men annars har min dag bestått av skola och grönt kort kurs. Fick även veta idag att Abbe varit en avkastarkung för ungefär 3/4 år sen, haha. 
#1 - Filippa

SV: jo det är bra :)
Planer för helgen?

#2 - Filippa

SV: Det låter som en rolig helg :)
Jag har faktiskt inte planerat något speciellt, men ska träna på söndag iallafall :)

#3 - Michelle Osein

så fin!

#4 - Sanna

Fin du e !!
Sv: hehe det visste inte jag heller ;) hoppas du får en bra dag idag!! :) kraam

#5 - Cajsa

aww, tackar tackar sötaste! :D

#6 - Elin ;)

Fin bild ! :D

#7 - Elin ;)

Fin bild ! :D

#8 - ☆Z I N J A☆

finis, snygga shorts!

#9 - ida

Så fin du är och fin outfit!


Sv: hehe :D
å ja det gör jag med! :D

#10 - Josefine Johansson

fin bild på dig!

#11 - Anita

Fin :D

#12 - Madeleine Jonsson

Snygg tjeje

#13 - Matilda

sv: jag kollar på pll och bara chillar, haft en bra dag?

#14 - Angela

snygga shorts!

#15 - ladies.webblogg.se

Vad kul, då måste du vara riktigt duktig! :)
vad händer i helgen då? :)

#16 - Anonym

Vad är grönt kort kurs????

#17 - magda

gud så snygga shorts! låter som att du hade en bra dag igår! :) och idag då? hänt idag?

#18 - Ava Miranda

fin du är :)