Johanna Andersson

Nya livet denna måndag
Måndag och idag börjar "nya livet". Ska alltså försöka mig på att vara nyttig igen och denna gången ska det hålla minst till julafton! Ska bli rätt kul och jag är taggad faktiskt. 
Just nu är jag påväg till skolan. Det var precis att jag hann med bussen. Låg och drog ut på tiden i sängen för länge. Är alltid så himla trött på morgonen nu för tiden. Brukade vara morgonpigg. 
Slutar iallafall runt tre i eftermiddag. Hoppas på att det går snabbt. 
Fick tag i lite nya plagg i helgen som ni ser på bilden. Linnet från bikbok och "koftan" från Vero Moda. 
#1 - Anonym

Vad har hänt med ditt finger? Såg i skolan att den va lite konstig? kram

Svar: Hejhej! Klämde mig i en bildörr när jag var liten vilket ledde till att den ser lite mer annorlunda ut än vad den annars hade gjort :) kram!
Johanna Andersson