Johanna Andersson

nu berättar jag
Nu tänkte jag avslöja allt! Dessa hemligheter som jag har skrivit om här på bloggen, ni kanske har kunnat gissa vad dom har varit om? Det är iallafall om två saker faktiskt. 
 
För det första så har jag åkt fram och tillbaka till Skåne nu i ett par veckor för att testa en storhäst som jag var intresserad av. Och gissa vad? Vi köper och hämtar denna fina häst på fredag! Allt känns bara så himla underbart. Jag har haft rätt stora krav på hur min storhäst ska vara och nu efter att ha provat ett antal hästar runtom så har jag äntligen hittat den rätta. Allt kändes bara så rätt när jag provred denna häst, men mer fakta om den när hen hämtas hem. (Kön får ni inte veta ännu, hiihi) 
Den andra "hemligheten" som jag nu avslöjar är att vi kommer sälja Chucky. Han är såld till Skåne vid ett jättefint ställe som ligger 2 mil ifrån där vi hämtar min nya storhäst. Så på fredag tar vi med honom ner och lämnar honom hos den nya ägarinnan. 
Snacka om att det kommer bli en dag fylld av olika känslor på fredag! Kommer bli sjukt svårt att säga hejdå till Chucky och sen efter det kommer jag bli så himla glad för den nya hästen. Men jag tror faktiskt att detta kommer bli bra, jag känner mig redo för en storhäst nu. 
Pussar lite extra på prinsen medans dagarma räknas ner. Två dagar kvar innan mitt allt åker♥