Johanna Andersson

Planer på höstlovet
Idag börjar höstlovsveckan på riktigt. Den inleddes lite igår med en omställning av klockan. Den flyttades tillbaka en timme och det blev vintertid. Tycker inte om det jättemycket då det blir mörkt redan vid fyra... Men lite längre fram när adventsljusstakarna kommer sättas upp så kommer det blir väldigt mycket mysigare! 
Men höstlov alltså. Detta är mitt sista höstlov någonsin på gymnasiet och det känns konstigt, men skönt samtidigt. Lite har jag planerat in också och det är detta:
  • Ullared - Jag och Ali ska åka iväg till Gekås i Ullared redan imorgon. Ska bli så mysigt att åka iväg tillsammans med min älsking. 
  • Dressyrträning - Jag och Farinelli ska träna dressyr för Marie på fredag. Välbehövligt och grymt roligt att träna lite igen. 
  • Klippning - Farinelli ska klippas, men även jag ska hinnas med att bli klippt. Förhoppningsvis finns det en tid denna veckan som jag kan ta. 
  • Träna - Nu är jag frisk förhoppningsvis och jag vill verkligen komma igång med träningen utöver ridningen igen. Jag har just nu all tid i världen till det och därför är tanken att komma iväg till gymmet några gånger denna veckan. 
  • Halloweenfest - Har redan varit på en halloweenfest denna säsong, men en till kommer det att bli. Ska fundera ut en grym utklädnad denna gången. 
Detta är planerna som jag har under denna veckan. Utöver detta har jag tänkt att jag ska vara med kompisar och min pojkvän såklart, och en hel del mysiga promenader i höstvädret. 
#1 - freja

Fin du är ! Vart har du köpt spegeln någonstans ? :)