Johanna Andersson

det jag köpte i ullared
Köpte ju lite på gekås när jag var där, det blev en hel del häst saker. Tänkte iallafall visa allt nu och berätta vad det kostade!
Hovfett - 40:- // Pälsglans - ? // Flugmedel - 90:- // Häst schampo - 30:-
Manborste - 30:- // Svettskrapa - 10:- // Hönät - 15:-
Ryktväska - 60:- // Tvättsvamp - 5:-
Grimma - 40:-
Reflex brösta - 30:- // Reflex band - 40:- // Nosludd - 35:-
Mountain horse fleece tröja - 199:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Schabrak - 139:-
Vit kortärmad pike - 60:- // Lila kortärmad pike - 50:-
Sport bh - 60:- /st
Löpartights - 99:-
Eyeliner - 11:-/st
Pilotglasögon - 50:-
Tuggummi - 30:- (för alla fyra)
Klocka - 129:-
Plånbok - 70:-
Mobil skal - 50:-
:
Sport armband - 80:-
 

Sen köpte jag även ett vintertäcke till Chucky för 299:-, en one piece för 180:- och två trosor för 20:-/st.

#1 - liborius

kul med nytt:)

Vill inte vara jobbig men betyder så otroligt mycket om du la en röst på min Håkanbild (nliborius) innan midnatt här: http://vagabond.com/Wayoutwest/#home
puss fina:*

#2 - Linda Risberg

Åh, Ullared! :D

SV: Tack! Ja, det tycker jag med hihi