Johanna Andersson

Nyårslöften
För vissa är nyårslöften bara skit men för mig är det viktiga löften som man vill klara under det nya året. Mina nyårslöften i år är riktiga löften som jag verkligen ska försöka hålla. Jag tänker inte ha några löften som att t.ex få långa naglar osv som jag haft andra år. Utan lite mer seriösa löften denna gången. 
 
1. Plugga och bli bättre i skolan
Detta året har jag latat mig i skolan. Mest bara suttit av lektionstiden utan att verkligen lyssna och ta in kunskap. Det tänker jag ändra på till nästa år och istället hänga med och plugga mer än vad jag har gjort. 
2. Satsa på Farinelli
Jag ska nå mina mål under året och satsa allt jag kan för att nå så långt vi kan det kommande året. Att verkligen lägga tid på träning och kanske vara i stallet de där lördagskvällarna. 
3. Vara nyttig
En nyttigare livsstil hade verkligen inte passat bättre än nu. Slänger i mig så mycket skitmat, så nu krävs en förändring och det ska det bli. Det finns alltid ett nyttigare alternativ! Att träna ska jag försöka så mycket som jag hinner. 
4. Lägga ner tid på bloggen
Under året har det blivit bloggpauser, dålig uppdatering osv. Det ska förbättras och fler inlägg ska jag ge er! Får också se om jag stannar kvar på blogg.se eller byter till en annan portal. 
#1 - Malin Thorell - hobbyfotograf

Tänkte också försöka lägga ner mer tid på bloggen under nya året, gott nytt år! :)