Johanna Andersson

Dan före dan, före dopparedan

Godmorgon! Hur går det för er med julstressen? Själv inhandlade jag de sista julklapparna igår. Det känns verkligen jätteskönt att äntligen vara klar. Nu kan jag bara njuta av att få umgås med nära och kära, äta god mat och lägga tid på saker som jag vill lägga tid på. 


Jag har julavslutning i skolan idag. Vi ska samlas klockan tio och mysa lite med klassen. Sedan är det avslutning i aulan följt av lite mat, förmodligen risgrynsgröt. 
Måste även säga att jag faktiskt är riktigt stolt över mig själv denna terminen efter vad jag har klarat av. För det har varit rätt tufft med allt. Och arbetena har varit stora och många. Men jag jobbade mig igenom allt och skippade inte ett skit, utan gjorde allt inom tiden. Känner mig riktigt duktig faktiskt! 

#1 - Anonym

God jul på dig och se till att ladda batterierna nu till nästa termin!

#2 - Martina Holmback

Jag köpte julklappar i rätt bra tid i år. Köpte lite då och då. Så blev ingen stress för mig som tur är.

#3 - Martina Holmback

Jag köpte julklappar i rätt bra tid i år. Köpte lite då och då. Så blev ingen stress för mig som tur är.