Johanna Andersson

Inställd lektion

Godmorgon! Jag tänkte precis börja fixa mig, men sedan läste jag mejlen och fick reda på att min första lektion är inställd. Ganska skönt eftersom jag då får tid till annat, men samtidigt hade jag kanske behövt denna lektionen då jag har prov i just detta ämnet imorgon. Genom denna informationen kanske ni förstår vad jag har för planer just idag? Jo jag ska ju självklart plugga hela dagen. 


Längtar så sjukt mycket tills imorgon. Inte för att jag har x antal prov, men för att allt plugg som måste göras äntligen kommer vara över. Då kommer jag äntligen få känna mig och vara ledig fram tills nästa år. Är ändå ganska stolt över mig själv denna terminen. För jag har varken skippat eller skjutit på prov och jag har lämnat in alla inlämningar och uppgifter i tid. Min närvaro är dessutom ganska bra! Men nu blickar jag framåt mot ett skönt jullov för att sedan vara redo för den sista vårterminen på gymnasiet!