Johanna Andersson

Is på rutan

Gårdagens snöoväder ledde idag till att det idag var halt på vägarna och frost på bilrutorna. Fick skrapa rutorna innan jag kunde köra iväg till skolan. Satt dock stenhårt så att jag knappt fick bort isen, samtidigt kände jag lite tidspress då jag var tvungen att åka iväg för att hinna till skolan. Isen försvann ganska snabbt ändå som tur var!

Väl i skolan hade jag bara en lektion och vi behövde inte ens vara på hela då det är eget arbete. Jag har alltså redan slutat för länge sen, men stannade kvar för att arbeta lite med uppgiften som vi har.

Funderar på att åka hem snart för att åka vidare till stallet. Planen var att rida ut idag, men tror att det är alldeles för halt för att det ska gå... Får kolla hur vägarna ser ut, annars blir det tyvärr vila för Frallans del eftersom ridhuset är bokat ikväll.