Johanna Andersson

Lördag

Denna lördagen har gått i ett. Började dagen med att göra frukost till min pojkvän som låg och sov. Vi åt tillsammans och kollade på en serie. Efter det åkte jag till stallet och red Farinelli. Det gick så sjukt bra! Började passet med att skritta fram riktigt länge utomhus. Sedan trimmade jag honom i ridhuset. WOW säger jag bara. Vilken häst jag har!! Sån glädje under detta pass.

När jag hade ridit klart och fixat klart allt i stallet fick jag skynda mig hem. Gjorde mig iordning och åkte vidare till jobbet. Jobbade till åtta ikväll och det var riktigt lugnt. Knappt något folk alls, så inte mycket att göra alls.
Efter jobbet kom min syrra och hämtade mig. Vi köpte lite gott som vi har ätit ikväll eftersom jag ska sova över hos henne inatt. Lite kvalitetstid, det behövs!