Johanna Andersson

Nyårslöften
Snart är denna dagen slut och ett nytt år ska firas. Jag har faktiskt bara tre löften inför nästa år och dessa tänkte jag berätta för er. Jag ska...
Använda mobilen mindre. 
Jag använder mobilen alldeles för mycket och är verkligen helt fäst vid den. Ibland är det så illa att jag kollar mer på mobilen än att vara med personen som är med mig just i stunden. Så inför nästa år ska jag lägga ifrån mig min mobil mycket mer och fokusera på viktigare saker. 

Träna mer och vara nyttig.
Jag ska börja besöka gymmet så ofta som jag har tid för och om jag inte har tid för att åka in till ett gym så finns det alltid andra sätt att få sin träning gjord. Jag ska även äta mer nyttig mat och tänka på vad jag stoppar i mig. Hejdå skitmat!  

Lägga ner mer tid på skolan.
Betygen ska höjas ett snäpp och jag vet vid detta laget hur viktigt det är att plugga till prov om man ska uppnå ett högt betyg. Det fungerar inte att plugga dagen innan längre om man vill komma någonstans här i livet.  
#1 - Jasmine

Vilka bra löfte, önskar dig ett GOTT NYTT ÅR :D