Johanna Andersson

Trött

Är verkligen helt slut i kroppen. Fattar inte varför, för det enda jag har gjort idag är att vara i skolan i några timmar. Har så himla mycket i huvudet just nu. Det är plugg, julstress, planer för utgång och nyår. Mitt huvud hinner inte riktigt med alltihop samtidigt liksom.Tror nog att min kropp kräver ett lov nu på några veckor och jag vet att redan på julafton kommer all stress bara släppa och jag kommer äntligen få slappna av.  


Innan jag ska lägga mig ikväll så ska jag plugga lite till provet som är imorgon också. Planerar att försöka sova rätt tidigt eftersom jag ska gå upp ganska tidigt på morgonen. Farinelli ska nämligen få åka iväg och masseras klockan 08:00, så måste vara i stallet redan vid sju senast. Därefter iväg till skolan. Pust... vi får höras imorgon hörrni!