Johanna Andersson

En på miljonen

Farinelli är verkligen helt fantastisk. Ibland glömmer jag nog bort hur grym han faktiskt är. Idag gick han ett klockrent pass på banan. Red igenom honom ganska rejält efter att ha fått väldigt mycket inspiration från Annsies träning i helgen. Jag jobbade vidare med att öka och minska, flytta för skänkeln och flera basic saker som ska sitta. Jag älskar min häst! Är verkligen så lycklig att jag hittade just Farinelli. Långt nere i Skåne befann han sig och jag ångrar inte en dag att jag åkte ner dit flera veckor i rad.Annars idag har jag gått i skolan. Min sista lektion var inställd så jag slutade en timme tidigare än vanligt. Ganska skönt att få göra det då måndagarna är rätt sega. Ganska jobbigt att komma igång efter helgen. Kunde verkligen inte sova igår till idag heller. Kanske för att jag vaknade sjukt sent igår på dagen. Det ställde om dygnet i min hjärna lite. 

Ikväll har jag ätit ute tillsammans med pappa. Vi åt buffén på zorbas och jag är verkligen sjukt mätt. Har sån matkoma så jag vill bara lägga mig i sängen. Men resten av dagen ska jag umgås med Ali. Vi ska nog inte göra något speciellt förutom att njuta av varandras sällskap. Puss!