Johanna Andersson

Lördagen

Vad hade jag för mig igår egentligen? Det ekade tomt och dött här på bloggen. Jag hann tyvärr inte med någon bloggning utan istället tillbringade jag stor del av dagen i stallet. Jag byggde upp en övning i ridhuset med bockar och småhinder. Exakt samma övning som Annsie hade på sin träning. Det gick bättre än sist, men Farinelli blir så övertaggad och ouppmärksam på småhinder. Får inte alls samma rytm som när vi hoppar högre. Han kanske tycker att det är barnsligt att hoppa lågt, men det är ju bra för hästarna att göra det också. Man kan inte alltid hoppa höghus.

Efter stallet duschade jag och gjorde lite ärenden. Senare kom Julia till mig. Vi gjorde inte så mycket egentligen förutom att umgås och snacka om allt möjligt. Var riktigt roligt att äntligen umgås med henne då det inte händer att vi ses lika ofta längre.