Johanna Andersson

New years eve

Igår firade vi in det nya året. Bort med 2016 och fokus på 2017! Vi åt trerätters framåt kvällen efter att vi hade sett fyrverkerierna inne i stan. Hummer och toast skagen till förrätt, planka med oxfilé till varmrätt och pannacotta och kladdkaka till efterrätt. Var verkligen lyxigt och sjukt gott, njöt varenda sekund. 

 

Efter maten gjorde jag och Ali oss redo inför kvällens festligheter. Festen var i en lokal som bara ligger 100 meter från mitt hus, vilket var otroligt skönt. Slapp tänka på att fixa skjuts eller vilken buss jag annars hade varit tvungen att ta. Vi gick till festen lite efter att klockan blivit tio och var där till någon timme efter tolvslaget. Tolvslaget firades med en kyss av min pojkvän och så kollade vi på när alla raketer tog över himlen. Var mycket folk som jag tycker om på festen också vilket gjorde det hela sjukt roligt. Det blev en rätt lyckad nyårsafton och jag är så glad över de människorna som jag har i mitt liv. 

 
#1 - Anonym

Ni är väldoft fina ihop måste jag säga !